Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Autor Zpráva
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 992
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #561
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(20-05-2021 07:34 AM)mmarek napsal(a):  Obecně se používá něco kolem 50mm průměru a stěna 6mm+. Já sice už pár let jezdím LA s trubkou 42,5x6,3 a v pohodě drží, ale pod autem to působí dost subtilně.
Díky za radu

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
20-05-2021 08:04 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 12 542
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 28
Příspěvek: #562
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(20-05-2021 08:04 AM)whitedevil napsal(a):  
(20-05-2021 07:56 AM)Wily napsal(a):  
(20-05-2021 05:50 AM)whitedevil napsal(a):  Musím udělat zadní LA... Jak silné trubky máte použité na ramena?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

zkopíruj si to z RE long lifru. Mám zkušenost z RC na ZJ a je potřeba ten zadek dobře uložit.
https://www.manualshelf.com/manual/rubic...age-4.html
kit co mám myslím je RE8300
Takže raději využít celý crossmember?
https://www.ironrockoffroad.com/product/...-rear.html

Než jít cestou dvou samostatných držáku jo?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Ano určitě. Pokud s tím chceš jezdit jinam jak do tesca. A ideálně to i spojit s tím předním. Aby jsi ulevil unibody.
20-05-2021 08:24 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 992
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #563
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Takže vylepšený claiton něco vymyslíme :Chechták:

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
20-05-2021 08:28 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 992
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #564
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Důvod proč se ptám na LA[Obrázky: e5d35f0662224b135297dee42be47860.jpg]

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
21-05-2021 03:10 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 973
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 34
Příspěvek: #565
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(21-05-2021 03:10 PM)whitedevil napsal(a):  Důvod proč se ptám na LA[Obrázky: e5d35f0662224b135297dee42be47860.jpg]

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Ten bude u 90% aut stejný PalecNahoru

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992; lift 4" ; MT 255/85 R16; LPG ; front D 30hp - Akebano WJ ; rear Ford 8,8, dual akumulátor, dual Steering Damper
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
21-05-2021 03:57 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro lucius za tento příspěvek:
standa.t
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 992
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #566
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Ahoj, stavím barák, tak na jeepa není vůbec čas, ale už se pomalu dostávám do stádia kdy budu moct začít něco dělat...

Mám v zadu nápravu z KJ předělanou na zj a teď řeším jestli použít origo držáky ramen - spodní ty prostě nechám ale co horní...
Mám použít držáky na horní ramena jako když mám krátký ramena, nebo si dát tu práci a udělat držák doprostřed nápravy ala Clayton? Bude to sraní s tím opravdu stát za to?
Nebo se na to vybodnout?

[Obrázky: ab118c154e207d1f06db1660209d1eba.jpg][Obrázky: 90d4bb1aea4054dd66fbfd1af12a3806.jpg]

Odesláno z mého motorola one vision pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
22-11-2021 08:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 121
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #567
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Na tohle asi není jednoznačná odpověď. Jestli máš nebo plánuješ spodní ramena dlouhá, tak to určitě smysl má. Pokud ne, klidně bych nechal horní origo ZJ. Ale s tou pracností, pokud to na triangl předělávat nebudeš, stejně musíš udělat držáky těch horních ramen, pak držák panhardky...takže o tolik víc to zase práce nebude asi.

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241+2Low, 37" BFG KM2, hydro assist, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
23-11-2021 06:43 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 992
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #568
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Já tu nápravu tam mám, teď na krátkých ramenou...
Budu dělat ten zadní long arm
Ale nevím jestli teda použít origo držáky nebo předělat horní na střed - viděl jsem obě varianty... Ale jsem asi hrozně linej, tak jsem chtěl použít ty origo držáky... Kámoš mi to ale vymlouvá

Nevím jestli ten benefit uložení na střed je tak velkej...

Odesláno z mého motorola one vision pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
23-11-2021 08:07 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 973
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 34
Příspěvek: #569
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(23-11-2021 08:07 PM)whitedevil napsal(a):  Já tu nápravu tam mám, teď na krátkých ramenou...
Budu dělat ten zadní long arm
Ale nevím jestli teda použít origo držáky nebo předělat horní na střed - viděl jsem obě varianty... Ale jsem asi hrozně linej, tak jsem chtěl použít ty origo držáky... Kámoš mi to ale vymlouvá

Nevím jestli ten benefit uložení na střed je tak velkej...

Odesláno z mého motorola one vision pomocí Tapatalk

jak psal Marek, nepotřebuješ panhardku ...

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992; lift 4" ; MT 255/85 R16; LPG ; front D 30hp - Akebano WJ ; rear Ford 8,8, dual akumulátor, dual Steering Damper
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
23-11-2021 08:21 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 992
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #570
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Jo to vím... Stejně ji mám, nevadí mi...

Odesláno z mého motorola one vision pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
23-11-2021 08:26 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)