Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XJ 2,5TDi
Autor Zpráva
Martin6474 Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 7
Připojen(a): 25-08-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
XJ 2,5TDi
Zdarec borci mám dotaz ohledně Xj v naftě. Vyměnil jsem olej a dal tam 10W-40, ale určenej pro kamiony. Po nastartování byl tlak oleje podle budíku na plubovce 6atm. A to i po zahřátí. Před tou výměnou po zahřátí klesal na volnoběh tlak oleje na necelý 2atm. A po ujetí několika set km začal cvakat hydroštel. Udělal jsem teda výplach motoru a dal tam zase normální 10W-40, ale hydroštel cvaká dál a i tlak oleje je pořád na 6-ti atm. Nenapadá vás proč je ten tlak tak vysokej. Vyměnit hydroštěly jsem rozhodnutej, ale jestli třeba nemůže být ucpanej nějakej kanálek jestli ten truck olej třeba neuvolnil usazenej karbon, nebo tak a nebyla to zbytečná práce a vyhozený peníze na materiál. Uměl by někdo poradit ? Kdyžtak tel na mě 725432449. Dík
28-07-2017 03:20 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #2
RE: XJ 2,5TDi
má tam bejt 15W-40 CF
28-07-2017 03:21 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #3
RE: XJ 2,5TDi
A sundal bych spíš víko ventilů a podíval se na tyčky popřípadě štefty vahadel. Nemyslím si, že je potřeba měnit hydroštel. Na to musí hlavy dolů na hydroštely.
28-07-2017 03:26 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Martin6474 Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 7
Připojen(a): 25-08-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: XJ 2,5TDi
Tyčky jsem měnil na jaře. Myslíš jako jestli nepovolila matka nahoře na šteftu, že by bylo vahadlo volný a proto to cvakalo ?
28-07-2017 04:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Martin6474 za tento příspěvek:
Piskot
Martin6474 Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 7
Připojen(a): 25-08-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #5
RE: XJ 2,5TDi
A taky mi jde o ten tlak oleje. Hydroštely jsem připravenej vyměnit když bude potřeba i za tu cenu sundání hlav. Ale nemůžu mít ucpanej nějakej kanálek karbonem nebo tak něco, že to tak tlačí ?
28-07-2017 04:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #6
RE: XJ 2,5TDi
(28-07-2017 04:29 PM)Martin6474 napsal(a):  Tyčky jsem měnil na jaře. Myslíš jako jestli nepovolila matka nahoře na šteftu, že by bylo vahadlo volný a proto to cvakalo ?

buď a nebo vytrženej šteft, protože jsi to přetáhl. Je tam moment 27Nm na ty matky.
28-07-2017 07:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
JaneK Pryč
Záběhlický Seagal

Příspěvků: 21 828
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 238
Příspěvek: #7
RE: XJ 2,5TDi
Tlak oleje zmer normalnim meridlem. To palubni muze kecat.

Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava ...... JazykoPlaz
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
28-07-2017 07:51 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro JaneK za tento příspěvek:
Wily, Maxdrtic
Martin6474 Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 7
Připojen(a): 25-08-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #8
RE: XJ 2,5TDi
Tak je to hydrostel na druhym valci na vyfukovym ventilu. Stefty jsou ok a jen ten jeden ventil ma vuli. Ikdyz jsem protocil nekolikrat motor, tak porad ten jeden ma vuli. A z te sachty pro tycku caka olej vyrazne vic nez z ostatnich. Tak uz zbyva jen ten vysokej tlak oleje. Napada te cim by to mohlo byt ?
28-07-2017 07:54 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)