Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vojtovo WK 2005 3.7 V6 4x4
Autor Zpráva
Picklenose Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 63
Připojen(a): 01-09-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #21
RE: Vojtovo WK 2005 3.7 V6 4x4
(22-11-2022 08:36 AM)kolis napsal(a):  
(02-11-2022 04:38 PM)kolis napsal(a):  
(02-11-2022 12:40 PM)Picklenose napsal(a):  No, při tom brždění necítím, že by automat podřadil, tak předpokládám, že tam ta 4 zůstává, i při tom přidání plynu není cítit podřazení, zkrátka to vytočí motor, lehce přes 2000 otáček a vzápětí otáčky spadnou a odpovídají zhruba tý zařazený 4 (při 80km/h točí čtyřka zhruba 2000 otáček, při těch 55km/h zhruba těch 1500 na který to padne).

Hele, zkusim pri prvni prilezitosti stejnou vec a uvidime, co uvidime - dam vedet Mrkálek

Díky za ozkoušení, nicméně musím říct, že už se mi tenhle problém nejakou chvíli nestal, buď to byla nějaká blbost a nebo jsem se s autem více zžil Smíšek

Nicméně poslední dobou se mi stává, že tachometr od zhruba nějaký 70 do 110 km/h, nejde plynule, ale trhaně. Do 70 km/h jde krásně plynule, pak už ne. a je jedno, jestli zrychluji nebo zpomaluji. Inu Jeep Smíšek
Tak jen davam vedet, ze me to, co popisujes u sebe, nedela. Po prvnim seslapnuti plynu se auto plynule rozjede, neradi to, otacky jdou plynule vzhuru.

Cherokee XJ Limited '96 2.5TD seriovka - ex
Grand Cherokee WK LAREDO '05 3.7 V6 4x4
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: Včera 04:37 PM od Picklenose.)
Včera 04:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)