Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Solenoid do automatu u WJ 4,7 V8
Autor Zpráva
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 8 058
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #81
RE: Solenoid do automatu u WJ 4,7 V8
hitlrejugend pro holky?

kua budu muset napsat rendymu

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
03-12-2012 09:48 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #82
RE: Solenoid do automatu u WJ 4,7 V8
Ninetyone to tu už zmiňoval. Docela mě to zaujalo, a nikdy předtím by mě to asi nenapadlo, ani bych o tom neuvažoval.

Teď mluvím o (5)45RFE.

Pokud dojde k poruše na TCU (řj automatu), tak převodovka dokáže pracovat v režimu "limp-in" tedy v jakémsi nouzovém režimu. Umí P, R, N, D a 2. Volit se musí normálně voličem. Pojede tedy i na dvojku, ale jen manuálně. Kdyby náhodou se to ještě někomu stalo, tak se s tím dá celkem slušeně dojet.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
28-12-2012 09:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #83
RE: Solenoid do automatu u WJ 4,7 V8
(28-12-2012 09:38 PM)Pelany napsal(a):  Ninetyone to tu už zmiňoval. Docela mě to zaujalo, a nikdy předtím by mě to asi nenapadlo, ani bych o tom neuvažoval.

Teď mluvím o (5)45RFE.

Pokud dojde k poruše na TCU (řj automatu), tak převodovka dokáže pracovat v režimu "limp-in" tedy v jakémsi nouzovém režimu. Umí P, R, N, D a 2. Volit se musí normálně voličem. Pojede tedy i na dvojku, ale jen manuálně. Kdyby náhodou se to ještě někomu stalo, tak se s tím dá celkem slušeně dojet.
to je mozne, zalezi na disajnu toho pistku v rozvadeci, u starejch 3- a 4-speed boxu to v D jede na trojku. R funguje obdobne (otazka vyvstava, co by se stalo kdyby se za jizdy vpred v takovym modu zvolilo R -- nevim nezkousel jsem). P a N netreba jmenovat, to jsou ciste mechanicke polohy (u prevodovek co maji tradicni paku volice). jinak TCU lze klidne odpojit, vyndat a jezdit bez ni (jezdi to), akorad pri jizde vpred je to omezeny a nedoporucuje se za jizdy si hrat s R treba Chehták

a jeste jedna vec, v nouzovym rezimu, bez TCU nebo pri obecny elektronicky zavade nepracuje modulacni ventil coz je potencialne nebezpecny takze nouzovej ci defektni mod opravdu radsi jen na nouzovy dojeti do opravy

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
28-12-2012 10:27 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #84
RE: Solenoid do automatu u WJ 4,7 V8
Tak to fungovalo i u AW4.Když si odpojil TCU nebo jeho pojistku,tak si jel na to,.co si dal na páce voliče. Na ten danej kvalt si se i rozjížděl. Nebayla tam akorát dvojka,protože ta se u AW4 řadí elektricky. Takže manuálně se jelo : 1 - 3 - D popř.R

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
28-12-2012 10:34 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)