Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chlazení el. vrtulou
Autor Zpráva
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #61
RE: Chlazení el. vrtulou
Máš naprostou prvadu, ale tohle spíš každej dělá, aby to měl fajnový, protože co si budem povídat, tak původní řešení dostačuje...

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
19-05-2012 09:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Jarda 58 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 139
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #62
RE: Chlazení el. vrtulou
(19-05-2012 09:34 PM)Pelany napsal(a):  Máš naprostou prvadu, ale tohle spíš každej dělá, aby to měl fajnový, protože co si budem povídat, tak původní řešení dostačuje...

Ten můj kamarád s tímhle autem do terénu jezdí, má to uzávěrky obou náprav, naviják může přehodit dopředu nebo dozadu, má uzavíratelné žaluzie na přední masce kvůli bahnu, má tam dva větráky na chlazení motoru, na kolech reduktory, je to neskutečně vymakaný auto na svoji dobu ale soudruh řekl: bude Gaz a byl a tím to skončilo u dvou prototypů.

"" benzín je odpad při výrobě nafty JazykoPlaz ""
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-05-2012 09:42 PM od Jarda 58.)
19-05-2012 09:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #63
RE: Chlazení el. vrtulou
Proč to nedělat pořádně? Přístupem ala " fungovalo to tak na Š120,tak to musí fungovat i tady" je cesta,jak udělat s auta nespolehlivej vrak.
Jestli jít touhle cestou,tak je lepší se na to vykašlat a nechat to tak,jak to vyrobili.
A neplatí to jen pro Jeep,že by vyžadoval něco zvláštního.To se týká všech značek.
Dát co největší vrtuli je fajn ale taky je třeba brát v potaz odběr jejího motoru aby to alternátor zvládnul. Né bezdůvodně měla 5,9tka 150A altík o proti obyčejný 5,2 ,která měla 117A (136A s vyhřejvanýma sedačkama)
Jen sepnutí první rychlosti vrtule ,když sem stál na semaforech citelně na moment zpomalilo motor,jaká to byla zátěž na altík.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
19-05-2012 09:41 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #64
RE: Chlazení el. vrtulou
což o to , já si povídám rád Chehták:Chehták:jsem veslý hlučný a upovídaný člověk ChehtákChehták, jen se mi nezdálo to , že ta věc na viskospojce , co je v podstatě naohýbaný plech zvládne, tyhle všechny procesy o kterých se tu bavíte. Samozřejmě jsem se dozvěděl dost zajímavých věcí, to bezdebat...

Harley: souhlasím s tebou, že když něco dělat tak pokud možno pořádně. Je třeba taky koukat jestli je to celý opodstatněný. 2 st. větrák je dnes běžný. Beru to ve vztahu k mému 4,0l a tam se mi na tyči točí pokroucený plech co řídí viskospojka a ot. motoru. Takže když tam dám kvalitní větrák např. SPAL jehož efektivita je zase někde jinde je to jistý druh pokroku. Pokud udělám další řj. co bude řídit větrák, musím ji někam uklidit aby byla uchována vlhkosti atd.může mi odejít atd.
Nechci to spamovat a taky nechci aby to vyznělo zbytečně ignorantsky. Rád si to udělám dle vašich rad pořádně a smyslu plně. A rád si o tom popovídám někde např. u píva :D kdyžtak napíšu do SZ at to tu neplevelím :D

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-05-2012 09:54 PM od skodik.)
19-05-2012 09:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #65
RE: Chlazení el. vrtulou
Přesně PalecNahoru

Jen mě stále nějak nejde do hravy, proč se dělalo tolik verzí altíků - když to mělo el. vrtuli, dobře, ale ještě verze s vyhřívanýma sedačkama?! To se člověk občas diví Chehták

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
19-05-2012 09:45 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Jarda 58 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 139
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #66
RE: Chlazení el. vrtulou
(19-05-2012 09:41 PM)Jarda 58 napsal(a):  
(19-05-2012 09:34 PM)Pelany napsal(a):  Máš naprostou prvadu, ale tohle spíš každej dělá, aby to měl fajnový, protože co si budem povídat, tak původní řešení dostačuje...

Ten můj kamarád s tímhle autem do terénu jezdí, má to uzávěrky obou náprav, naviják může přehodit dopředu nebo dozadu, má uzavíratelné žaluzie na přední masce kvůli bahnu, má tam dva větráky na chlazení motoru, na kolech reduktory, je to neskutečně vymakaný auto na svoji dobu ale soudruh řekl: bude Gaz a byl a tím to skončilo u dvou prototypů.

Do pr. jsem se netrefil do správného vlákna, mám v tom zmatek, tohle sem nepatří Zklamánek

"" benzín je odpad při výrobě nafty JazykoPlaz ""
19-05-2012 09:47 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #67
RE: Chlazení el. vrtulou
(19-05-2012 09:43 PM)skodik napsal(a):  což o to , já si povídám rád Chehták:Chehták:jsem veslý hlučný a upovídaný člověk ChehtákChehták, jen se mi nezdálo to , že ta věc na viskospojce , co je v podstatě naohýbaný plech zvládne, tyhle všechny procesy o kterých se tu bavíte. Samozřejmě jsem se dozvěděl dost zajímavých věcí, to bezdebat...

Zvládne? No jak se to veme - zvládne to tak, že se točí Chehták

Chladí dobře, nevýhodou ale je, že někdy zbytečně fouká a ubírá výkon a zvyšuje spotřebu, a někdy by zas mohla fučet víc. Takže v mém případě bych přestavoval z důvodu úspory paliva a potom ještě nepříjemnýho hučení, když je motor třeba i v zimě studenej, tak je to jak startující letadlo.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-05-2012 09:49 PM od Pelany.)
19-05-2012 09:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #68
RE: Chlazení el. vrtulou
Jinak o schopnostech celýho chladícího systému nijak nepochybuji - chladič ucpacej z 90% hmotou, která vypadá jak to, čím zateplujou domy Chehták a na normální jízdu to ještě celkem spolehlivě chladilo...

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
19-05-2012 09:51 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #69
RE: Chlazení el. vrtulou
Elektrickou měla jen 5,9tka.Tak měla nejsilnější altík.

Pokud je vizko v pořádku,tak to uchladí ale žere to výkon a benzín. Zkus jí sundat a uvidíš,jak bude motor najednou svižnejší. V zimě dýl ohříváš motor,protože vrtule ofukuje blok,dýl to trvá,než auto začne topit a nebo přejde ze sytičovýho režimu do běžnýho.To stojí víc benzínu.Výhody elektrický jsou jasný. Kdo jezdí do terénu a do vody,tak si jí může udělat vypínací a nebude mu nasávat bordel zkrz chladič a následně roztřikovat po motoru.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
19-05-2012 09:52 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #70
RE: Chlazení el. vrtulou
(19-05-2012 09:47 PM)Jarda 58 napsal(a):  
(19-05-2012 09:41 PM)Jarda 58 napsal(a):  
(19-05-2012 09:34 PM)Pelany napsal(a):  Máš naprostou prvadu, ale tohle spíš každej dělá, aby to měl fajnový, protože co si budem povídat, tak původní řešení dostačuje...

Ten můj kamarád s tímhle autem do terénu jezdí, má to uzávěrky obou náprav, naviják může přehodit dopředu nebo dozadu, má uzavíratelné žaluzie na přední masce kvůli bahnu, má tam dva větráky na chlazení motoru, na kolech reduktory, je to neskutečně vymakaný auto na svoji dobu ale soudruh řekl: bude Gaz a byl a tím to skončilo u dvou prototypů.

Do pr. jsem se netrefil do správného vlákna, mám v tom zmatek, tohle sem nepatří Zklamánek
To neva,já to pochopil Chehták

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
19-05-2012 09:52 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 3 Host(é)