Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chlazení el. vrtulou
Autor Zpráva
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #171
RE: Chlazení el. vrtulou
(23-08-2012 08:14 PM)Harley napsal(a):  Když se dává elektrická tak se připojuje taky ke spínacímu relé kompresoru aby běžela současně s klimou. Je-li vícerychlostní,tak se spíná ta vyšší rychlost.

mám pocit, že v manuálu je to ještě trochu jinak - s klimou se rozběhne pomalá rychlost a rychlá se sepne až s teplotou vody

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
23-08-2012 08:37 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #172
RE: Chlazení el. vrtulou
Ne ne,naopak.U 5,9 i u JK

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
23-08-2012 08:51 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #173
RE: Chlazení el. vrtulou
(19-05-2012 05:55 PM)Harley napsal(a):  Řešíte jak spínat ale taky by ste měli řešit,kdy to má sepnou,při jaký teplotě. Na začátku někdo psal aby to běželo už od sedmdesáti stupňů ale proč má běžet vrtule,když je ještě zavřenej chladič? Platí pravidlo,že vrtule spíná zhruba deset stupňů po otevření termostatu.Takže jestli otevře při 90,5°C (195°F) tak by první rychlost měla spínat při 100-101°C. ( přesně tak to má i chlazení u ZJ 5,9) .
Pokud se dává nějaká elektronická regulace,tak se na ní nastavuje i bod vypnutí a ten zase bejvá zhruba 10°C pod bodem otevření/zavření termostatu.

takže stejně je to jedno jestli zapnu ventilátor dřív. Pokud dám teplotní spínač, tak dřív to nemá cenu jelikož nachlazuju chladič a pak už běží na plný fedry dokud se neschaldí na požadovanou teplotu, takže jedině větrák s dostatečným výkonem a správný spínač a vypínač pro jistotu.

zapomněl jsem tu klimošku jak správně poznamenal standa

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 23-08-2012 09:02 PM od skodik.)
23-08-2012 09:01 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #174
RE: Chlazení el. vrtulou
já bych tam dal tu saharu s více ventilátorama, jak jsem sem dával odkaz Nevěřícník
23-08-2012 09:05 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #175
RE: Chlazení el. vrtulou
se nemá kam vejít, max. tam dostaneš dva malinký, kdy každý bude chladit malinkou oblast kolem sebe...líbí se mi jak to má udělaný lucius.

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
23-08-2012 09:23 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #176
RE: Chlazení el. vrtulou
Proč do ZJ to neuděláte nemlich stejně,včetně ovládání,jako to má 5,9tka? Jednoduchý,funkční,žádný PWM .

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
23-08-2012 09:27 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #177
RE: Chlazení el. vrtulou
On je problém sehnat tu vrtulu.
Jo a ty tři ventilátory to je profi věc, takže nic co někdo vymyslel doma v garáží. Jo a je to kit pro XJ 4.0L a má to 4500CFM pokud nevíte co to je tak bůh s váma :-D
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 23-08-2012 09:33 PM od Wily.)
23-08-2012 09:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #178
RE: Chlazení el. vrtulou
Jak problém??

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
23-08-2012 09:33 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #179
RE: Chlazení el. vrtulou
no na vrakáčích jich moc neni jedině novou a to už může použít i tu co je v JK tu jsem na aukru novou viděl za 4500Kč
23-08-2012 09:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #180
RE: Chlazení el. vrtulou
Jinak jsem sem dával vrtulu z ford taurus tak je na to taky super, pač má dvě rychlosti jako z 5.9
23-08-2012 09:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 4 Host(é)