Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM -motori
Autor Zpráva
TANK Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 165
Připojen(a): 05-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #31
RE: VM -motori
(03-11-2012 05:16 PM)Pelany napsal(a):  
(03-11-2012 05:05 PM)quad napsal(a):  To doběhový čerpadlo vody by nebylo marný. Nemá někdo nějakej tip z čeho by se dalo použít, a kam ho nejlíp na 2,5 - 3,1 TD vřadit do chladícího systému? Byla by to poměrně jednoduchá a asi i dost účinná prevence.

Mě teď taky čekají hlavy, rád bych to tedy sláchnul i s tím doběhem, ale také bych byl rád za nějaké tipy.

Dochlazovat to během motoru si myslím že uškodit nemůže, nicméně ten problém s nahromaděným teplem to asi neřeší (za normálních teplot), nehledě na to, že všude to nejde takto provozovat.

No třeba oběhovka co je k Webastu, pokud bude čas a budu tam to nezávislý dávat tak ji taky nechám běhat minutku po vypnutí motoru, je celkem spolehlivá a dělaná na to aby běhala pořád s motorem.
Dá se sehnat kolem 2tis., možná i míň.
03-11-2012 09:57 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
michal Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 320
Připojen(a): 02-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 38
Příspěvek: #32
RE: VM -motori
tuto oběhovku používají výrobci lepších (nebo luxusnějších aut)stejně tak jako u toho webaska je na malým okruhu (tj. topení) takže pokut budeš mít topení zavřený tak voda necirkulujeZdůrazňovač
používá se aby i v nízkých nebo volnoběžných otáčkách motoru to perfektně topiloMrkálek
nebo při vypnutém motoru se zapne oběhovka+nejmenší otáčky větráku topení ti to udrží teplo v autě(používá mercedes)Mrkálek
04-11-2012 01:57 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
TANK Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 165
Připojen(a): 05-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #33
RE: VM -motori
(04-11-2012 01:57 AM)michal napsal(a):  tuto oběhovku používají výrobci lepších (nebo luxusnějších aut)stejně tak jako u toho webaska je na malým okruhu (tj. topení) takže pokut budeš mít topení zavřený tak voda necirkulujeZdůrazňovač
používá se aby i v nízkých nebo volnoběžných otáčkách motoru to perfektně topiloMrkálek
nebo při vypnutém motoru se zapne oběhovka+nejmenší otáčky větráku topení ti to udrží teplo v autě(používá mercedes)Mrkálek

Tato oběhovka je normální u takřka všech větších aut (T5,MB Vaneo, Viano, Sprinter apod.) a nemusí mít ani nezávislý topení. A záleží kam si ji napojíš.
Dělá se k toumu i malej termostat na malý hadice.
Navíc mám takovej dojem že u WJ se voda topení nezavírá, zavřou se jen vzduchový klapky.
04-11-2012 09:16 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 886
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #34
RE: VM -motori
na jeepe sa kúrenie ventilom nezatvára už od čias CJ. Výnimka boli niektoré XJ, ktoré mali okrem klapiek aj ventil ovládaný podtlakom. Ale bol tam len do počtu. Keď sa vyhodí nič sa nezmení. Všetko rieša klapky. Platí aj pre ZJ, WJ....

Dobeh vody na VM je treba riešiť trošku inak. 2min po vypnutí motora niekedy nestačí, pretože teplo z bloku začne často stúpať hore kľudne až 5-10 minút po vypnutí motora. Takže ak to chcete riešiť, tak treba mať dve čidlá s nejakou hysterézou, jedno dole (napríklad pri vodnej pumpe) a druhé hore na vodnom kanáli pri hlavách.

Alebo jednoduché redneck riešenie s časovým relé z Conrada, ktoré bude "točiť" vodu ešte 10-15 min po vypnutí a hotovo.


čerpadlo akékoľvek vrakáčové, dobré je napríklad z VW Transporter , BMW 525TDS a podobne

K tomu ešte dorobiť seriózny chladič oleja s termostatom.....

btw:
VM v Alfe, Frontere, Bedforde, Toyote , London taxi...MALO vždy normálny chladič oleja. Akurát súdruhovia v Jeepe tam dali len blbý malý výmenník voda-olej.ble_ju

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
04-11-2012 11:04 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #35
RE: VM -motori
hmhm a co olejovej chladič ze škoda 110R? A termostat na olej dát pod filtr nebo na hadici třeba mezi blok a výměník olej-voda
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04-11-2012 12:07 PM od Wily.)
04-11-2012 12:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Jarda 58 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 136
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #36
RE: VM -motori
(04-11-2012 12:06 PM)Wily napsal(a):  hmhm a co olejovej chladič ze škoda 110R? A termostat na olej dát pod filtr nebo na hadici třeba mezi blok a výměník olej-voda

Anebo co se takhle podívat pod klapotu 2,7 CRD, jestli se nepletu tak to co tam vrčí po vypnutí motoru je asi čerpadlo na dochlazení. ??

"" benzín je odpad při výrobě nafty JazykoPlaz ""
04-11-2012 03:17 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #37
RE: VM -motori
to nevím.
04-11-2012 06:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Bubák Offline
z Brd

Příspěvků: 2 294
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #38
Re: RE: VM -motori
(04-11-2012 03:17 PM)Jarda 58 napsal(a):  
(04-11-2012 12:06 PM)Wily napsal(a):  hmhm a co olejovej chladič ze škoda 110R? A termostat na olej dát pod filtr nebo na hadici třeba mezi blok a výměník olej-voda

Anebo co se takhle podívat pod klapotu 2,7 CRD, jestli se nepletu tak to co tam vrčí po vypnutí motoru je asi čerpadlo na dochlazení. ??

Jo to bude určitě hodně levný a dostupný Chehták

[Obrázky: minijeep3.jpg?ver=0]
XJ 4.0 1994, XJ 2.5TD 1997
04-11-2012 06:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #39
RE: VM -motori
abych za tu cenu nekoupil jinou 3.1TD Chehták
04-11-2012 06:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #40
RE: VM -motori
Abych řekl pravdu, teď jsem trochu na rozpacích.

Udělat jen hlavy, a jezdit tak dál, když už vím, co se tam děje a dít by nemělo se mi moc nechce. Na druhou stranu zase přestavovat půlku motoráku, když už by to těch pár 10 tis. km vydrželo mi příde trochu zbytečný Depresníček Chehták

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
04-11-2012 06:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)