Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM -motori
Autor Zpráva
traktorista Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 5
Připojen(a): 18-10-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #21
RE: VM -motori
(02-11-2012 05:31 PM)palo-cherokee napsal(a):  Ale dá sa to poriešiť aj v aute . 100% stav chladenia a celého okruhu.
k tomu prídavné chladenie oleja a dobeh chladiacej vody. Zaslepené EGR.
Odvetranie kapoty, HD viskospojka prepojenie el vetráku. Lepší chladič.
Potom sa dá s dieselovým XJ celkom dobre žiť

Vies ale toto si mal dorobit vyrobca.
02-11-2012 06:01 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #22
RE: VM -motori
(02-11-2012 05:31 PM)palo-cherokee napsal(a):  
(02-11-2012 05:09 PM)standa.t napsal(a):  .... klidně bych si naftovýho džípa koupil, kdyby někdo objevil nějakou fintu, jak ten motor udělat spolehlivým. Abych před jízdou deset minut zahříval, po jízdě deset minut chladil a celou cestu sledoval teploměr a případně si ještě v létě přitápěl, to mi nepřijde normální, když stejně klekne. Dýzlů jsem pár měl a mám a nikdy jsem nic takovýho nedělal a ty motory vydržely. Otázka byla na Pala, jako na odborníka, proč ty motory na moři fungujou a na silnici ne Z_trnda_subi Smíšek

tak začni od konca. Skús porovnať v čom je rozdiel na mori a pod kapotou auta.

Na mori má ten motor okolo seba kvantum miesta a vždy dostatok chladiacej vody. Zmeny otáčok sú minimálne, väčšinou si to klepká rovnako aj niekoľko hodín. Nikto ten motor nevytáča ani nepodtáča.
Preťaženie (väčšia vrtuľa bez zmeny prevodu ChehtákChehtákChehták) tiež nijak nehrozí


Ale dá sa to poriešiť aj v aute . 100% stav chladenia a celého okruhu.
k tomu prídavné chladenie oleja a dobeh chladiacej vody. Zaslepené EGR.
Odvetranie kapoty, HD viskospojka prepojenie el vetráku. Lepší chladič.
Potom sa dá s dieselovým XJ celkom dobre žiť

Jak se tam dá udělat doběh vody?

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
02-11-2012 06:24 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #23
RE: VM -motori
Ale dá sa to poriešiť aj v aute . 100% stav chladenia a celého okruhu.
k tomu prídavné chladenie oleja a dobeh chladiacej vody. Zaslepené EGR.
Odvetranie kapoty, HD viskospojka prepojenie el vetráku. Lepší chladič.
Potom sa dá s dieselovým XJ celkom dobre žiť
[/quote]

Jak se tam dá udělat doběh vody?
[/quote]

přídavným čerpadlem, něketrý auta to maj v okruhu topení - takový čerpadýlko elektrický.

no a jak je to s těma tyčkama od ventilů, co vyskakujou? Je to nějak řešitelný?

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
02-11-2012 07:09 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #24
RE: VM -motori
(02-11-2012 07:09 PM)standa.t napsal(a):  no a jak je to s těma tyčkama od ventilů, co vyskakujou? Je to nějak řešitelný?

nevyskakujú len tie staré oklepané? Výmena za nové by to mala vyriešiť podľa mňa

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
03-11-2012 08:49 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
quad Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 716
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #25
RE: VM -motori
Předpokládal bych, že Chrysler - Jeep bude po výrobci motorů VM požadovat, aby to nějak řešil. Když uvážím že Jeep začal tyto motory do XJ montovat od modelovýho roku 94, tak na to měl do skončení výroby XJ času dost. Ale asi se to neřešilo. Třeba na mým XJ 2000, mám už všechny hlavy nový - 04, takže asi ani poslední ročníky neměly žádný změny k lepšímu. A nebo s tím přede mnou jezdilo nějaký hovado... Palo, máš nějaký informace o tom, že by výrobce postupem času začal používat na hlavy, tyčky a koníky nějaký lepší materiál? Popř. dá se to na hlavách nějak poznat? Třeba podle barvy slitiny??
03-11-2012 10:40 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 886
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #26
RE: VM -motori
(02-11-2012 06:01 PM)traktorista napsal(a):  Vies ale toto si mal dorobit vyrobca.

vyrobca motora to nemal preco riesit a vyrobcovi auta to bolo uplne jedno.
EU bola (a aj je)pre Chrysler/Jeep nie az tak velmi zaujimavy trh. Checli diesel = dostali diesel. Zaruku to vydrzalo, planovane 4 roky tiez. Vyrobcu viac nezaujima.A uz vobec nie 10 a viac rokov stare auta. Tak preco by mal nieco riesit?


Tycky su spotrebak. Mena sa aj na benzinoch. Co myslite v akom stave ma tycky 4 liter alebo iny pushrod motor po 300 tisicoch km? Tak isto zaklepane ako VM. Tycky stoja par korun. Vymenit ich nie je ziadna veda.

Na hlavach bolo viacero zmien, niektore aj technologicke. Ale to nema s tym nic. Uz som to tu spominal x krat.

Hlavy na VM vacsinou nepraskaju pocas jazdy ale az potom. Pri chladnuti.
Tazky liatinovy blok, na bloku lahucke tenke hlinikove hlavy. Vypnes horuci motor, po chvili zacne z tej liatiny prudko stupat teplo smerom nahor a tie male hlavy to nie su schopne pobrat. Preto dobehove cerpadlo vody.
a kopa inych veci.

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
03-11-2012 01:50 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 518
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #27
RE: VM -motori
Vzhledem k výše odborně popsané stati proto po každém dojetí nechávám motor dochladit tak 1-2 min na volnoběh, před načerpáním nafty už s předstihem dojíždím na pumpu pomalu a opět po zastavení chvíli dochlazuji,holt, s diesely je ten život těžší...

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
03-11-2012 04:52 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
quad Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 716
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #28
RE: VM -motori
To doběhový čerpadlo vody by nebylo marný. Nemá někdo nějakej tip z čeho by se dalo použít, a kam ho nejlíp na 2,5 - 3,1 TD vřadit do chladícího systému? Byla by to poměrně jednoduchá a asi i dost účinná prevence.
03-11-2012 05:05 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #29
RE: VM -motori
(03-11-2012 05:05 PM)quad napsal(a):  To doběhový čerpadlo vody by nebylo marný. Nemá někdo nějakej tip z čeho by se dalo použít, a kam ho nejlíp na 2,5 - 3,1 TD vřadit do chladícího systému? Byla by to poměrně jednoduchá a asi i dost účinná prevence.

Mě teď taky čekají hlavy, rád bych to tedy sláchnul i s tím doběhem, ale také bych byl rád za nějaké tipy.

Dochlazovat to během motoru si myslím že uškodit nemůže, nicméně ten problém s nahromaděným teplem to asi neřeší (za normálních teplot), nehledě na to, že všude to nejde takto provozovat.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
03-11-2012 05:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Bubák Offline
z Brd

Příspěvků: 2 294
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #30
RE: VM -motori
(03-11-2012 05:05 PM)quad napsal(a):  To doběhový čerpadlo vody by nebylo marný. Nemá někdo nějakej tip z čeho by se dalo použít, a kam ho nejlíp na 2,5 - 3,1 TD vřadit do chladícího systému? Byla by to poměrně jednoduchá a asi i dost účinná prevence.

Bylo to třeba ve starý Audi 100 (doutník), bylo na hadici před chladičem a spínal k tomu i větrák a věčně mi to vybíjelo baterku Chehták

[Obrázky: minijeep3.jpg?ver=0]
XJ 4.0 1994, XJ 2.5TD 1997
03-11-2012 06:03 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)