Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chlazení el. vrtulou
Autor Zpráva
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #101
RE: Chlazení el. vrtulou
A tu jednu co je na klimatizaci nejde přenastavit, aby spínala jinak, pač to dělá počítač auta a odpojovat ji nechci, pač mi pak bude auto házet chyby.
19-06-2012 08:57 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
TANK Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 165
Připojen(a): 05-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #102
RE: Chlazení el. vrtulou
(19-06-2012 08:57 PM)Wily napsal(a):  A tu jednu co je na klimatizaci nejde přenastavit, aby spínala jinak, pač to dělá počítač auta a odpojovat ji nechci, pač mi pak bude auto házet chyby.

A proč bych přenastavoval tu origo??? Nerozumím tobě???
Samozřejmě je ta od klimošky níž a ta druhá vejš a celkem dobře tam padne.
No každej jdeme svou cestou, dej si zpátky visko.
Mě prostě funguje dobře, krásně rychle se to ohřívá na provozní teplotu a i dobře chladí, v terénu bez problémů.
19-06-2012 09:19 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #103
RE: Chlazení el. vrtulou
Odpojovat nice nemusíš - jen bys tam dodělal přídavný spínání, který by to spouštělo i dříve.

Jinak s nezaneseným chladičem jsem přesvědčen, že za běžných provozních podmínek se při chlazení pouze vrtulí na klimatizaci teplota bude stabilně držet na místě, a v případě většího zatížení trochu stoupne.

Soudtím tak podle toho, že na 2,5TD s totálně zabetonovaným chladičem a ještě zhruba 1mc "izolační" vrstvou bordelu chlazení kupodivu fungovalo - teplota stoupala jen při tažení přívěsu a dlouhém kopci.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
19-06-2012 09:20 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #104
RE: Chlazení el. vrtulou
A současně s TANKem nechápu ten obrat - tolik experimentů a strávenýho času a závěr je zpět visko?

Já stále žil v domění, že to děláte z důvodu snížení spotřeby, zvýšení výkonu, jinak je to celkem nesmysl - vrtule tak, jak tam je je plně dostačující, jen tedy trochu víc ubírá výkon a za studena může hučet apod...

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
19-06-2012 09:23 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #105
RE: Chlazení el. vrtulou
ta visko vrtule dá daleko víc vzduchu. A mě už experimety nebaví
19-06-2012 09:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #106
RE: Chlazení el. vrtulou
Také budu přestavovat visko na elektro, ale jak je u mě zvykem, bude to chvilku trvat. Prozatím sbírám poznatky a údaje z webu. Poté nastoupí propočty a výpočty a pak realizace, aby to bylo na 100% funkční.

Prozatím jsem udělal první level této přestavby - chladič motorového oleje s termostatem pro zlepšení tepelné bilance motoru... (viz http://www.jeepforum.cz/showthread.php?t...7#pid10407)
19-06-2012 09:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #107
RE: Chlazení el. vrtulou
Já to počítal přes spalný teplo nafty a vrtule by musela dát 10000kubíků/h při stojícím autě. 50°C a 0% vlkosti. Což je na shaře i víc Nevěřícník
19-06-2012 09:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #108
RE: Chlazení el. vrtulou
Tak to nevím, jestli jsi to počítal dobře, protože většinou je maximální hodnota tak poloviční (5000 m3/hod)...
19-06-2012 09:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #109
RE: Chlazení el. vrtulou
Počítal jsem to tak, aby vrtule byla schopna snížit teplotu motoru o 20°C
19-06-2012 09:45 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #110
RE: Chlazení el. vrtulou
No to je jedno, mám toho plný zuby Chehták a dokud bude fungovat ta visko co jsem teď koupil tak to řešit nebudu, pak možná
19-06-2012 09:46 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)