Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Hlasování: Je FIPK / CAI poznat na vykonu
ANO, urcite!
NE, kecy!
[Ukázat výsledky]
Pozn.: Toto je veřejné hlasování; všichni uživatelé budou vidět, jak kdo hlasuje.
Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FIPK / CAI / Prime sani
Autor Zpráva
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 8 055
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #1
FIPK / CAI / Prime sani
doporucene cteni:
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3107
http://www.tuning.cz/a1254:sportovni-filtr-kn/

Na konci sani je KLAPKA SANI, nemene dulezita, cteni zde
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=1880

jeden z vyrobcu:
http://www.knfilters.com/fipk/fipk.htm

vyrobcu je vic, treba VOLANT, AIRAID...

nejake cteni o Araid take zde http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=1000

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-06-2015 11:42 AM od LandEagle.)
25-06-2012 04:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 8 055
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #2
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(13-03-2012 11:49 PM)Burunduk napsal(a):  Hluk je o dost vyšší, ale lze to vyřešit odhlučněním toho plechového rantlu okolo, řešil to Radek66.

Je to soucast reseni odhlucneni.

Cele reseni by bylo:

Prostor airboxuu odizolovat tak jak to udelal Radek.

Do airboxu dat nejvetsi kuzel ktery se tam vejde. (zvetsi se plocha pres kterou se muze nasavat vzduch = vice vzduchu)

Z kuzele vyvest do farickeho resonatoru. Za resonator dat klapku s vetsim prumerem.

CAI
=============
Cold Air Intake
Sani Studeneho Vzduchu
... je to takova spis slovni hracka

Treba WK ma cidlo teploty nasavaneho vzduchu umistene pred fabrickym resonatorem. Vzduch je tam u serioveho sani jen na semaforech teplejsi nez venkovni teplota vzduchu. Za jizdy je to vzdy stejne. Tezko to bude sat chladnejsi vzduch nez je venku bez zapojeni na dochlazovaci okruhyZákeřníček. Pruletem pres resonator se jiste nijak zasadne neohreje. Troufam si tvrdit ze ani o desetinu stupne.

Odstranovani resonatoru tedy nema zadny pozitivni efekt na vykon. Alespon me se to tak jevi. Jiste, muze teoreticky dojit k nejakemu cilenejsimu provireni, kdyz tam resonator nemate.

Zejmena DayliDrivers bojujici s rovnovahou mezi navysenim vykonu pro audio ozvucenim interieru a navysenim vykonu motoru zrejme tuto uvahu oceni.

dopsano
=============
jeste sem se podrobneji dival na ty teploty vzduchu. Srovnava se to pri cca 70km/h, takze treba v terenu, kde je jisda pomalejsi, muze odizolovane vedeni bez resonatoru privest o nekolik stupnu chladnejci vzduch. Predpokladem je ze je dobre odstineny filtr.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 29-06-2012 11:48 AM od LandEagle.)
25-06-2012 04:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #3
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Co se u FIPK hluku týče, tak za mě je to úplně ideální. Čím více otevřená klapka, tím více hluku = při běžné jízdě je to skoro bez rozdílu, a když na to člověk šlápne, začne to pořádně bublat, paráda. Když chci, tak si zabublám, jinak je klid. Narozdíl třeba od výkuku, kterej dělá bordel pořád, což může bejt zvláště při dlouhých jízdách po dálnici hlavně pro zadní cestující bolehlav.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
25-06-2012 06:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mortylen Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 296
Připojen(a): 29-03-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(25-06-2012 06:44 PM)Pelany napsal(a):  Co se u FIPK hluku týče, tak za mě je to úplně ideální. Čím více otevřená klapka, tím více hluku = při běžné jízdě je to skoro bez rozdílu, a když na to člověk šlápne, začne to pořádně bublat, paráda. Když chci, tak si zabublám, jinak je klid. Narozdíl třeba od výkuku, kterej dělá bordel pořád, což může bejt zvláště při dlouhých jízdách po dálnici hlavně pro zadní cestující bolehlav.
Presne taketo nieco hladam, nepouzivam jeep ako dailydriver, teda odhlucnovat sa nechystam, maximalne nieco podobne ako ma radek66 na 5,7 len asi decentnejsie.
Skor som sa zamyslal ci riesit aj vyfuk alebo len FIPK. Ak je to ako vravi Pelany, idem len do FIPK eventualne TB a vyfuk neriesim. A tu dalsie moje zamyslenie ma FIPK zmysel aj bez TB, je to tak ze jedno podporuje druhe, alebo jedno bez druheho postrada zmysel?

ex: Jeep grand cherokee ZJ 2,5 TD
aktual: Jeep grand cherokee WK 4,7 V8 2wd
25-06-2012 07:04 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #5
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(25-06-2012 07:04 PM)mortylen napsal(a):  
(25-06-2012 06:44 PM)Pelany napsal(a):  Co se u FIPK hluku týče, tak za mě je to úplně ideální. Čím více otevřená klapka, tím více hluku = při běžné jízdě je to skoro bez rozdílu, a když na to člověk šlápne, začne to pořádně bublat, paráda. Když chci, tak si zabublám, jinak je klid. Narozdíl třeba od výkuku, kterej dělá bordel pořád, což může bejt zvláště při dlouhých jízdách po dálnici hlavně pro zadní cestující bolehlav.
Presne taketo nieco hladam, nepouzivam jeep ako dailydriver, teda odhlucnovat sa nechystam, maximalne nieco podobne ako ma radek66 na 5,7 len asi decentnejsie.
Skor som sa zamyslal ci riesit aj vyfuk alebo len FIPK. Ak je to ako vravi Pelany, idem len do FIPK eventualne TB a vyfuk neriesim. A tu dalsie moje zamyslenie ma FIPK zmysel aj bez TB, je to tak ze jedno podporuje druhe, alebo jedno bez druheho postrada zmysel?

Samozřejmě jedno s druhým se navzájem podpoří, ale může to samozřejmě i odděleně.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
25-06-2012 07:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 8 055
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #6
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Filtr,Cai,klapka,svody,hi-cat,prumer-roury-vufuku,hi-tlumic

Cela tahle zjednodusena soustava ma smysl kdyz hledas vykon. Kazdy jeji prvek ma pozitivni vliv ma vykon i sam.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
25-06-2012 07:33 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mortylen Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 296
Připojen(a): 29-03-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Podla VIN som nasiel na moj jeep tieto dve:
http://www.knfilters.com/search/product....od=57-1548
http://www.knfilters.com/search/product....=77-1548KP

aky je tam rozdiel?
Financne som tam velky rozdiel nepostrehol (pozeral som na ebay a aj niektorych slovenskych distributorov).

Inak pravdepodobne budem brat z ebay, tie ceny su tam bezkonkurecne oproti tym na SVK pre porovnanie: - ebay cca 200 eur free shipping
- slovak cca 600 eur
extremny rozdiel.

ex: Jeep grand cherokee ZJ 2,5 TD
aktual: Jeep grand cherokee WK 4,7 V8 2wd
25-06-2012 10:03 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #8
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Plastová roura a hliníková roura.Ta plastová je efektivnější.

Free shipping určitě není mimo území USA.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25-06-2012 10:10 PM od Harley.)
25-06-2012 10:09 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mortylen Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 296
Připojen(a): 29-03-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #9
RE: FIPK / CAI / Prime sani
takze plastovu ok. ten shipping je free v ramci USA a kamos tam ma P.O.boxovu adresu kam si objednava rozne veci z USA a ked ich tam uz ma dost, naraz to prevezie cize setri na shippingu. Tak mi to vysvetloval, ja som do toho blby ale on mi povedal ze takto je to najlacnejsia moznost nakupu z US, ale hovorim este uvidim, predsa len je to taka neistota. Ja najradsej kupujem to co vidim a mozem si "chytit".Celkove som pocul uz rozne scenare neuspesneho nakupu a reklamcie tovaru z ebay. Kazdopadne je to na zvazenie cena vs bezpecnost nakupu.

Potom k montazi pozeral som rozne videa montazi FIPK a vyzera to ako hracka, len ja by som to asi najradsej riesil s niekym kto presne vie ako to ma byt (aby to nesalo teply vzduch, aby tam nenalietal bordel od kol a tak celkove) Ale mozno vo mne zvitazi kutil Chehták .

ex: Jeep grand cherokee ZJ 2,5 TD
aktual: Jeep grand cherokee WK 4,7 V8 2wd
25-06-2012 10:26 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mortylen Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 296
Připojen(a): 29-03-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #10
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Dik za info, kazdopadne hod sem ten report o instalaci, velmi rad by som sa nan pozrel a verim ze nielen ja PalecNahoru.

Myslim ze by som sa radsej vyhol dolepovaniu homemade krytia filtru aj preto by som rad videl tvoje riesenie airaid. Nejazdim sice teren ale aj tak by som zrejme mal lepsi pocit keby to bolo ako tak odizolovane od pripadneho bordelu.

A k tomu nakupu na ebay vs tu u nas -
dnes som poslal par mailov slovenskym firmam ktore by eventualne mohli mat skladom popr. by vedeli objednat bez problemov, uvidime pockam si na ceny.

ex: Jeep grand cherokee ZJ 2,5 TD
aktual: Jeep grand cherokee WK 4,7 V8 2wd
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 26-06-2012 10:52 AM od mortylen.)
26-06-2012 10:51 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)