Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapadnutí s automatem
Autor Zpráva
PAPIN Offline
WG-WJ 4,7

Příspěvků: 372
Připojen(a): 16-01-2014
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #41
RE: Zapadnutí s automatem
(09-11-2015 01:37 PM)Harley napsal(a):  Je to automat,takže to řadí samo.Nedáváš pro běžnou jízdu nic jinýho,než D. Pro konkrétní,specifický situace se používají jiný stupně a nebo vypínání O/D (D v kroužku)

No jo ale já na WJ vedle řadící páky samotný D nevidím ale vidím tam jenom D v kroužku . Nebo to blbě chápu ?
Si připadám jak když jsem se učil jezdit ve 13 letech Pragou S5TNevěřícník

02 JEEP WG 4.7 H.O Overland , bez plynu a bez liftu .
Je lepsi nez jsme si mysleli a nez se riká PalecNahoru
09-11-2015 01:54 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
PAPIN Offline
WG-WJ 4,7

Příspěvků: 372
Připojen(a): 16-01-2014
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #42
RE: Zapadnutí s automatem
Samotné D tam není tak jak


Přiložené soubory Miniatury
   

02 JEEP WG 4.7 H.O Overland , bez plynu a bez liftu .
Je lepsi nez jsme si mysleli a nez se riká PalecNahoru
09-11-2015 02:15 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mik Offline
Plzeňák

Příspěvků: 4 433
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 22
Příspěvek: #43
RE: Zapadnutí s automatem
jde o tohle tlačítko ...

tím OD vypneš. roužne se ti i kontrolka na budíkách OD OFF ( nebo tak nějak )


Přiložené soubory Miniatury
   

ex. XJ 4.0 RG /88 , ex. WG 3.1TD Mustafa /01 , ex. WJ 4.0
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09-11-2015 02:28 PM od mik.)
09-11-2015 02:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pavel M Offline
425 příspěvků na Jeep-clubu :-)

Příspěvků: 1 377
Připojen(a): 07-03-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #44
RE: Zapadnutí s automatem
Jasný, P parkování, R zpátečka, N neutrál, D dopředu, 2 samo řadí jedničku a dvojku, 1 jede jen na jedničku.

Jeep Commander 3.0 CRD Overland, 2007, 2"lift - prodáno
ale na USA jsem nezanevřel: Dodge Durango HEMI a RAM 1500 HEMI Mrkálek
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09-11-2015 02:25 PM od Pavel M.)
09-11-2015 02:24 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Blackflamesiczi Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 349
Připojen(a): 17-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #45
RE: Zapadnutí s automatem
jojo to znam automat a rozjezd na 1 pak 2 (ford na 2 jede na 2 ne 1-2 ) a pak D a pak zase v 100km/h (5 stupnovy automat) prask 2 a sla ven volnobezka nasracku a to vse se opakovalo 3x po sobe
Pripadne "citlive" (ironie) rozhoupavani a pasovka zpatecky nasracku a hned 2 auta behem hodiny
Proste tohle nepochopim jedine kdy radim manualne je v terenu kdy dam redukovanou 2 a na tu jezdim (vyhoda ze to porad ma silu ale i rychlost a voda sploucha az na strechu :-) jinak v normalnim terenu jezdi na D

nemám jeepa , protoze mám rozum a jezdím fordem (vtip musim preci provokovat)
Ale manželka ma KJ :-)
725505674
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09-11-2015 02:38 PM od Blackflamesiczi.)
09-11-2015 02:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 686
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #46
RE: Zapadnutí s automatem
(09-11-2015 10:17 AM)tomik328 napsal(a):  
(09-11-2015 10:14 AM)JaneK napsal(a):  Ono z nudy se da delat spoustu veci. Nez vyrazovat na svetlech , to je lepsi si kousat nechty PalecNahoru

no to si myslím taky, proto se ptám těch, co mají zkušenosti konkrétně s Jeepem a ne těch ostatních Mrkálek

Kdysy dávno jsem měl sierru s AT, servismen v Brně mi tenkrát říkal, že za jízdy N nedávat, v téhle poloze se prý převodovka nemaže všude, kde je třeba, rovněž odtah by neměl být prováděn do rychlosti max 40km a to jen do vdálenosti tuším max 50km, jinak opět hrozí poškození z důvodů nedostatečného mazání.

Jak moc jeto pravda a zda to platí i pro Jeepy ???

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
09-11-2015 04:12 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #47
RE: Zapadnutí s automatem
(09-11-2015 02:15 PM)PAPIN napsal(a):  Samotné D tam není tak jak

Když vypneš OD,tak je tam "D". D v krožku zančí,že převodovka má OD.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
09-11-2015 04:16 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #48
RE: Zapadnutí s automatem
(09-11-2015 01:37 PM)Harley napsal(a):  Je to automat,takže to řadí samo.Nedáváš pro běžnou jízdu nic jinýho,než D. Pro konkrétní,specifický situace se používají jiný stupně a nebo vypínání O/D (D v kroužku)

Tím bylo myšlený D v kroužku.Už asi nenajdeš převodovku,která nemá D v kroužku. Jsem to zjednodušil.Nevěděl jsem,že to vezmeš doslova.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
09-11-2015 04:18 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #49
RE: Zapadnutí s automatem
(09-11-2015 04:12 PM)RoKr napsal(a):  
(09-11-2015 10:17 AM)tomik328 napsal(a):  
(09-11-2015 10:14 AM)JaneK napsal(a):  Ono z nudy se da delat spoustu veci. Nez vyrazovat na svetlech , to je lepsi si kousat nechty PalecNahoru

no to si myslím taky, proto se ptám těch, co mají zkušenosti konkrétně s Jeepem a ne těch ostatních Mrkálek

Kdysy dávno jsem měl sierru s AT, servismen v Brně mi tenkrát říkal, že za jízdy N nedávat, v téhle poloze se prý převodovka nemaže všude, kde je třeba, rovněž odtah by neměl být prováděn do rychlosti max 40km a to jen do vdálenosti tuším max 50km, jinak opět hrozí poškození z důvodů nedostatečného mazání.

Jak moc jeto pravda a zda to platí i pro Jeepy ???

Automat se nemaže jen když je vyplej motor,jinak se na N taky maže.
Tahání auta s automatem je v podstatě zakázaný,pokud nemáš možnost odpojení převodovky.U Jeepů dáš N na přídavce a můžeš tahat.

Jeepy mají stejný převodovky jako každý jiný auto s automatem,nic extra .To vše platí jak pro Jeep ,tak pro ostatní.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09-11-2015 04:22 PM od Harley.)
09-11-2015 04:20 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #50
RE: Zapadnutí s automatem
(09-11-2015 02:38 PM)Blackflamesiczi napsal(a):  jojo to znam automat a rozjezd na 1 pak 2 (ford na 2 jede na 2 ne 1-2 ) a pak D a pak zase v 100km/h (5 stupnovy automat) prask 2 a sla ven volnobezka nasracku a to vse se opakovalo 3x po sobe
Pripadne "citlive" (ironie) rozhoupavani a pasovka zpatecky nasracku a hned 2 auta behem hodiny
Proste tohle nepochopim jedine kdy radim manualne je v terenu kdy dam redukovanou 2 a na tu jezdim (vyhoda ze to porad ma silu ale i rychlost a voda sploucha az na strechu :-) jinak v normalnim terenu jezdi na D

Ve městě nebo kde se hodně řadí,automaticky vypínám OD.Nebo s vlekem.
Podřazování používám.Ať už vypnutí OD a nebo dál na dvojku,když jsou moc velký stoupání a chci předjíždět a nebo zase s vlekem. Automatický reakce převodovky jsou pomalejší,než vyžaduje situace. V terénu většinou jen na polohu 2.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
09-11-2015 04:34 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)