Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chlazení el. vrtulou
Autor Zpráva
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #131
RE: Chlazení el. vrtulou
No skúsim to doma pozrieť a pomerať aký priemer by sa tam vošiel a ako je to s priestorom na hlbku.
Bolo by dobre keby dal ešte niekto kto má túto prestavbu za sebou fotky a popis čo, kde a ako :-)
Ešte pozriem čo stojí nová visko, či to má naozaj význam zaoberať sa prerábkou.

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
23-08-2012 01:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #132
RE: Chlazení el. vrtulou
Visco má za 1500Kč Dvořák, sice je to čína, ale zase těžko říct, o kolik horší, jak ten originál za 4000Kč Chehták mě zatím funguje dobře a nemám žádnej problém. Od el. vrtule jsem zatím upustil ale taky ji tam asi dám. Ale půjdu cestou třech měnších a plechové sahary.
Na WJ to má snad jen Marek Mašek a nevím, jak mu to jezdí. O nikom jiným u nás a ani ve světě nevím.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 23-08-2012 01:16 PM od Wily.)
23-08-2012 01:15 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #133
RE: Chlazení el. vrtulou
Wili: nevieš náhodou koľko koní môže požierať tá origo vrtula s viskospojkou?
Čítal som tu v diskusii že je to citeľný rozdiel. Ja viem akurát porovnať keď som mal chvílu na Galloperi visko napevno že to bolo sakra cítiť ako auto zlenivelo, ale to bol 100 koňový 2,5TD.

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
23-08-2012 01:19 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #134
RE: Chlazení el. vrtulou
řiká se, že když je sepnutá uplně, tak je to nějakých 20koní. Ale to se skoro nestává. Já ji měl z WJ sundanou ale jelo to stejně, pač jsem neměl průchodnej kat Chehták ale jak bude trochu zima, tak někdy kolem listopadu ji sundám a budu jezdit přes zimu bez ní.
23-08-2012 01:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #135
RE: Chlazení el. vrtulou
Ak som dobre meral tak priemer diery v sahare je cca 50 cm a na hlbku je medzi vrtulou klímy a remenicou klimakompresora cca 9 cm. Takže tá najväčšia vrtula od SPAL by tam v pohode vošla.
Viete niekto popísať ako sa demontuje viskospojka? Pred remenicou je nejaká velká matka. Tá drží visko?

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
23-08-2012 03:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #136
RE: Chlazení el. vrtulou
u 3.1TD nasadíš dva klíče, jeden na hřídel od řemenice a druhej na matku od visko vrtule. Toto je ten velkej spal http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/5...3430-cbm-h ale je to málo podle mě. Ono pokud se na to chceš spolehnout, tak to musíš promyslet a propočítat, jinak vyhodín hromadu peněz a nikde nic.
Asi si tím musí každej projít sám Chehták
23-08-2012 04:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #137
RE: Chlazení el. vrtulou
(23-08-2012 01:22 PM)Wily napsal(a):  řiká se, že když je sepnutá uplně, tak je to nějakých 20koní. Ale to se skoro nestává. Já ji měl z WJ sundanou ale jelo to stejně, pač jsem neměl průchodnej kat Chehták ale jak bude trochu zima, tak někdy kolem listopadu ji sundám a budu jezdit přes zimu bez ní.

to nezáleží ani tolik, jak je sepnutá, ale hlavně na otáčkách motoru - větší otáčky = větší výkon

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
23-08-2012 04:15 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #138
RE: Chlazení el. vrtulou
jináč ZJčko v pohodě uchladí tahle vrtule z WJčka, tuším má nějakých 180W


Přiložené soubory Miniatury
   

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
23-08-2012 04:17 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 004
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #139
RE: Chlazení el. vrtulou
a ta je 2 rychlostní nebo jen jedno?

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
23-08-2012 04:18 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #140
RE: Chlazení el. vrtulou
(23-08-2012 04:18 PM)skodik napsal(a):  a ta je 2 rychlostní nebo jen jedno?

To je hlavně PWM a díky nechci, už jsem ji měl a kolem 100°C jsem to měl furt, dal jsem visko a mám 90°C a to pořád 100°C to od té doby nemělo.
23-08-2012 04:20 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)