Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Autor Zpráva
TenCoOdesel2 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 289
Připojen(a): 04-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #41
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 07:44 AM)Pelany napsal(a):  
(24-09-2012 07:39 AM)crusader napsal(a):  
(23-09-2012 10:56 PM)ninetyone napsal(a):  zase nevyhodu to ma, ze tahle technika neumi vypnout vstrikovani, kdyz bensin neni treba ble_ju
(24-09-2012 07:33 AM)Pelany napsal(a):  Že Jeepy neuměj vypínat benzín(aspoň 4,7HO ne), to mě také štve, časem možná něco vymyslím.

Jeepy pochopitelně umí vypínat benzín, ale musíš na automatu zařadit režim pro brždění motorem. Např u XJ je to poloha 1-2, kterou když tam při jízdě z kopce dáš, tak se sepne měnič a vypne vstřikování. (Samozřejmě platí, že auto se musí pohybovat určitou rychlostí. Pokud je rychlost hodně malá, jednotka řízení automatu a motoru není blbá a měnič nezamkne...)

Tak to potom nevím, co je "reřim pro brzděni motorem". Na 1. jsem to nezkoušel, ale na 2. to stále vstřikuje. A to i při otáčkách 3000 a víc.

US Escort vypíná klidně i na D.

2,7 CRD to umí a má i 5...páč nemá předpotopní automat Mrkálek
24-09-2012 09:25 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #42
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Počkej až přestane řadit, ti z toho slezou vlasy Chehták
24-09-2012 09:27 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #43
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Jak by asi automat mohl brzdit motorem BEZ uzamknutí měniče? Nevěřícník
24-09-2012 09:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 053
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #44
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
U MB opraví! Tvrďák

$$$$$ nebo spíš za €€€€€

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
24-09-2012 09:31 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 053
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #45
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 09:30 PM)crusader napsal(a):  Jak by asi automat mohl brzdit motorem BEZ uzamknutí měniče? Nevěřícník

Přes volnoběžnou spojku ale nikdy né přes lockupovou spojku měniče.To se dá právě udělat tím spínačem při úpravě AW4.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24-09-2012 09:33 PM od Harley.)
24-09-2012 09:32 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
TenCoOdesel2 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 289
Připojen(a): 04-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #46
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 09:31 PM)Harley napsal(a):  U MB opraví! Tvrďák

$$$$$ nebo spíš za €€€€€

no bavíme se o tom kdo to umí a né kam a zakolik Mrkálek vy uzávěrkyChehták
ale jinak máš pravdu tam to opraví
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24-09-2012 09:43 PM od TenCoOdesel2.)
24-09-2012 09:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Bubák Offline
z Brd

Příspěvků: 2 295
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #47
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 09:09 PM)Harley napsal(a):  Jestli je u 97+ jinej softwér ohledně podřazení na 1-2,to jistě nevím a už si to nepamatuju,když jsem to tehdá řešil na mým XJ ale tomu zamykání měniče pro deceleraci nevěřím.
Matně si pamatuju,jak Spike byl smutnej,že ta úprava na rozdělení "1-2" polohy nejde udělat u 97+ XJ.

Spike tam má rozdělení 1-2 už dodělaný, v zimě mi ukazoval jak to funguje, při přepnutí na "2" se to na ní myslim i rozjíždí. Jestli si dobře pamatuju, u <97 to šlo prej nějak jednoduše a u >97 už na to byla potřeba koupit nějaká "krabička".

[Obrázky: minijeep3.jpg?ver=0]
XJ 4.0 1994, XJ 2.5TD 1997
24-09-2012 09:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
TenCoOdesel2 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 289
Připojen(a): 04-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #48
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 09:27 PM)Wily napsal(a):  Počkej až přestane řadit, ti z toho slezou vlasy Chehták
neslezou úplně v klidu milého JEEPa odstřelím a pořídím si jinou močkuMrkálek proč se mám strašit co bude až se něco podělá? divná filosofie....to bych asi neměl nic...páč se jednou podělá všechno....
24-09-2012 09:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 053
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #49
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 09:41 PM)Bubák napsal(a):  
(24-09-2012 09:09 PM)Harley napsal(a):  Jestli je u 97+ jinej softwér ohledně podřazení na 1-2,to jistě nevím a už si to nepamatuju,když jsem to tehdá řešil na mým XJ ale tomu zamykání měniče pro deceleraci nevěřím.
Matně si pamatuju,jak Spike byl smutnej,že ta úprava na rozdělení "1-2" polohy nejde udělat u 97+ XJ.

Spike tam má rozdělení 1-2 už dodělaný, v zimě mi ukazoval jak to funguje, při přepnutí na "2" se to na ní myslim i rozjíždí. Jestli si dobře pamatuju, u <97 to šlo prej nějak jednoduše a u >97 už na to byla potřeba koupit nějaká "krabička".

JJ,to je to co píšu tady:
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?t...3#pid27383

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
24-09-2012 09:44 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Bubák Offline
z Brd

Příspěvků: 2 295
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #50
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(24-09-2012 09:44 PM)Harley napsal(a):  
(24-09-2012 09:41 PM)Bubák napsal(a):  
(24-09-2012 09:09 PM)Harley napsal(a):  Jestli je u 97+ jinej softwér ohledně podřazení na 1-2,to jistě nevím a už si to nepamatuju,když jsem to tehdá řešil na mým XJ ale tomu zamykání měniče pro deceleraci nevěřím.
Matně si pamatuju,jak Spike byl smutnej,že ta úprava na rozdělení "1-2" polohy nejde udělat u 97+ XJ.

Spike tam má rozdělení 1-2 už dodělaný, v zimě mi ukazoval jak to funguje, při přepnutí na "2" se to na ní myslim i rozjíždí. Jestli si dobře pamatuju, u <97 to šlo prej nějak jednoduše a u >97 už na to byla potřeba koupit nějaká "krabička".

JJ,to je to co píšu tady:
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?t...3#pid27383

Aha, promiň, to jsem si nevšiml Nevěřícník

[Obrázky: minijeep3.jpg?ver=0]
XJ 4.0 1994, XJ 2.5TD 1997
24-09-2012 09:47 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)