Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snížení hlavy na 4.0 I6
Autor Zpráva
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #11
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:03 PM)Harley napsal(a):  
(19-08-2013 08:48 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 08:40 PM)romo11 napsal(a):  ja mám manuál písaný po americky tak si pozerám zväčša len obrázky Chehták
Na prípadné otázkyy sa radšej spýtam ľudí ktorý o tom vedia z osobnej praxe a skúseností. Možno raz budem potrebovať aj translator Nevěřícník

To je kvůli tomu, že když se zarovnává hlava, tak aby se dodržela stejný výška. Proto jsou ty těsnění různě tlustný valim_se_smichy

Hej ta 11 za tím "romo" to je věk? valim_se_smichy

Ne,kvůli tomu to není,. Nejtlusčí bejvá OEM pak už jsou jen tenčí.A je to kvůli tuningu.

Takže mi chceš říct, že ty 3 druhy těsnění na 3.1TD jsou kvůli tuningu jo? valim_se_smichy valim_se_smichy
19-08-2013 09:04 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #12
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
Wily neblbni, okrem toho že to tu zasierame tak viac ako 3 mačky psa a 2 deti a 1 jeepa by som už neutiahiol Chehták

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
19-08-2013 09:05 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #13
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
tuning 3,1 TD je samostatná kapitola...tam je najlepší chip tuning valim_se_smichy

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
19-08-2013 09:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 036
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #14
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:04 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 09:03 PM)Harley napsal(a):  
(19-08-2013 08:48 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 08:40 PM)romo11 napsal(a):  ja mám manuál písaný po americky tak si pozerám zväčša len obrázky Chehták
Na prípadné otázkyy sa radšej spýtam ľudí ktorý o tom vedia z osobnej praxe a skúseností. Možno raz budem potrebovať aj translator Nevěřícník

To je kvůli tomu, že když se zarovnává hlava, tak aby se dodržela stejný výška. Proto jsou ty těsnění různě tlustný valim_se_smichy

Hej ta 11 za tím "romo" to je věk? valim_se_smichy

Ne,kvůli tomu to není,. Nejtlusčí bejvá OEM pak už jsou jen tenčí.A je to kvůli tuningu.

Takže mi chceš říct, že ty 3 druhy těsnění na 3.1TD jsou kvůli tuningu jo? valim_se_smichy valim_se_smichy

Mluvím o normálním motoru. Nevím o tom,že by někdo řešil zvýšení komprese u TD.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
19-08-2013 09:06 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
DwPetr Offline
sběratel ZJček a WJček

Příspěvků: 5 542
Připojen(a): 11-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #15
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:05 PM)romo11 napsal(a):  Wily neblbni, okrem toho že to tu zasierame tak viac ako 3 mačky psa a 2 deti a 1 jeepa by som už neutiahiol Chehták

kdo má velkej motor, má i velký srdceTvrďák

http://www.muj-jeep.cz
http://www.renovace-stroju.cz
Jeep GCH WG 4.7 V8
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
Jeep GCH WJ 4.0 I6 LPG
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
19-08-2013 09:07 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
DwPetr Offline
sběratel ZJček a WJček

Příspěvků: 5 542
Připojen(a): 11-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #16
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:06 PM)romo11 napsal(a):  tuning 3,1 TD je samostatná kapitola...tam je najlepší chip tuning valim_se_smichy


kdepak, výměna za V8PalecNahoru

http://www.muj-jeep.cz
http://www.renovace-stroju.cz
Jeep GCH WG 4.7 V8
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
Jeep GCH WJ 4.0 I6 LPG
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
19-08-2013 09:08 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #17
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:06 PM)Harley napsal(a):  
(19-08-2013 09:04 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 09:03 PM)Harley napsal(a):  
(19-08-2013 08:48 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 08:40 PM)romo11 napsal(a):  ja mám manuál písaný po americky tak si pozerám zväčša len obrázky Chehták
Na prípadné otázkyy sa radšej spýtam ľudí ktorý o tom vedia z osobnej praxe a skúseností. Možno raz budem potrebovať aj translator Nevěřícník

To je kvůli tomu, že když se zarovnává hlava, tak aby se dodržela stejný výška. Proto jsou ty těsnění různě tlustný valim_se_smichy

Hej ta 11 za tím "romo" to je věk? valim_se_smichy

Ne,kvůli tomu to není,. Nejtlusčí bejvá OEM pak už jsou jen tenčí.A je to kvůli tuningu.

Takže mi chceš říct, že ty 3 druhy těsnění na 3.1TD jsou kvůli tuningu jo? valim_se_smichy valim_se_smichy

Mluvím o normálním motoru. Nevím o tom,že by někdo řešil zvýšení komprese u TD.

No já si myslím, že je to k vůli tomu, že když rovná hlavy, tak aby jsi pořád dosahoval stejnýho kopresního poměru. Proto je to taky popsaný v servisním manuálu ne?
19-08-2013 09:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
romo11 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 938
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #18
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:07 PM)DwPetr napsal(a):  kdo má velkej motor, má i velký srdceTvrďák

v jednom českom filme zaznela hláška že: velý auto, velký péro Chehták schválne kto uhádne?

EX: Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 quadra-drive + LPG, FM 50 delta, 2" lift + podložky 30mm
Jeep Grand Cherokee WK 5,7 V8 HEMI
19-08-2013 09:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #19
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
Tak na toto jsem zvedav. Svody a vejfuck uz mam. Az zacne saknout tesneni budu z Pepy tahat moudra.

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
19-08-2013 09:11 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 036
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #20
RE: Snížení hlavy na 4.0 I6
(19-08-2013 09:08 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 09:06 PM)Harley napsal(a):  
(19-08-2013 09:04 PM)Wily napsal(a):  
(19-08-2013 09:03 PM)Harley napsal(a):  
(19-08-2013 08:48 PM)Wily napsal(a):  To je kvůli tomu, že když se zarovnává hlava, tak aby se dodržela stejný výška. Proto jsou ty těsnění různě tlustný valim_se_smichy

Hej ta 11 za tím "romo" to je věk? valim_se_smichy

Ne,kvůli tomu to není,. Nejtlusčí bejvá OEM pak už jsou jen tenčí.A je to kvůli tuningu.

Takže mi chceš říct, že ty 3 druhy těsnění na 3.1TD jsou kvůli tuningu jo? valim_se_smichy valim_se_smichy

Mluvím o normálním motoru. Nevím o tom,že by někdo řešil zvýšení komprese u TD.

No já si myslím, že je to k vůli tomu, že když rovná hlavy, tak aby jsi pořád dosahoval stejnýho kopresního poměru. Proto je to taky popsaný v servisním manuálu ne?

Tohle je blbost. Sice bys dosáhl stejný kompresní poměr ale narušil bys mnohem důležitější antidetonační škvíru.Jen snížením hlavy ji neovlivníš ale tlouškou těsnění jo.
Opět mluvím jen o benzínu.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-08-2013 09:13 PM od Harley.)
19-08-2013 09:13 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: